fatpixel

Samenwerking Gemeente en Energiehuis Hilvarenbeek

10 december 2025

Het Energiehuis en de gemeente Hilvarenbeek blijven samen werken. Het Energiehuis verzorgt het Energieloket in de gemeente. Zij deden dit al van 2021 tot en met 2023 maar er is een nieuwe samenwerkingsovereenkomst ondertekend voor de periode tot en met 2026.

Bij het Energiehuis kunnen inwoners van de gemeente Hilvarenbeek terecht voor vragen over verduurzaming. Dit kunnen vragen zijn over isolatie, duurzame energieopwekking, energie besparen of financiële ondersteuning. Het Energiehuis biedt onafhankelijk advies. In de periode tot en met 2026 wil het Energiehuis ook ondernemers met een “aan huis gebonden bedrijf” gaan ondersteunen met het verduurzamen van hun woning/bedrijfspand.

Het Energiehuis is fysiek te bezoeken op Vrijthof 11 in Hilvarenbeek. Ze staan voor je klaar op vrijdag tussen 13.00 en 16.00 en op zaterdag tussen 10.00 en 13.00. Bellen of een mail sturen mag ook altijd.

Article by fatpixel

Lorem ipsum amet elit morbi dolor tortor. Vivamus eget mollis nostra ullam corper. Natoque tellus semper taciti nostra primis lectus donec tortor fusce morbi risus curae. Semper pharetra montes habitant congue integer nisi.